Sunday, April 02, 2006

12-12-12














Mijn hart is gevuld
Gevuld met puurheid
puurheid is waarheid
waarheid is liefde
mijn liefde is John: Johnito

Een zijn met de natuur
Het is zo puur
Ik denk niet
ik voel
je ziet wat ik bedoel
Tijd bestaat niet
het zijn
er gewoon zijn
Het zijn delen met het andere zijn
Genieten van het samenzijn

Nieuwsgierig betast ik toets voor toets
de toetsen van naaktheid
ik raak de snaren van volmaaktheid
Als een poes bekijk ik elk hoekje
en noteer in mijn boekje
de afdruk van mijn roots
Klank voor klank ontdek ik,
wat ik allang wist,
maar nu bewust weet
mijn weg en druk de toetsen zorgvuldig in
Mijn weg is jouw weg
Jouw weg is mijn weg
We vormen een klank
en lopen op andere klanken
maar komen terug op onze klank
de Klank van Eenheid
Voor mij de Pure Waarheid

1 comment:

Dutch Revolution said...

Prachtig geschreven en een passende foto. Ik hou van jou. Eeuwige geliefden.